Płatność i dostawa

FORMY PŁATNOŚCI

Dla Państwa wygody przy zakupie w naszym sklepie akceptujemy poniższe formy płatności:

  • Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki
  • Płatności przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy sklepu:

Bank: Santander Bank Polska SA.

Numer rachunku: 13 1090 2590 0000 0001 3118 1981

  • Rozliczenia płatności online przeprowadzane są przez Blue Media S.A. (bluemedia.pl) i przez PayPro S.A. (przelewy24.pl)
  • Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Paypal.com. 

 

KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY


1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:

  • Przesyłka Paczkomat InPost
  • Przesyłka kurierska InPost
  • Przesyłka kurierska pobraniowa Inpost

 

2. Dostawa Produktów na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej realizowana jest przez Inpost S.A.

3. Ewentualne koszty dostawy są wskazywane w trakcie składania Zamówienia. Są one uzależnione od wybranego przez Klienta sposobu dostawy oraz płatności.

4. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 4 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. Termin ten należy liczyć w następujący sposób:

  • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
  • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaż 

 

DRODZY KLIENCI

Zwracamy się do Państwa z prośbą o sprawdzenie stanu przesyłki w chwili jej dostarczenia w obecności Kuriera.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki prosimy o zwrócenie się do Kuriera o sporządzenie protokołu szkody.
Protokół ten jest zgodnym oświadczeniem stron i zawiera między innymi opis uszkodzeń.
Sporządzenie tego dokumentu umożliwi nam zwrócenie się do Firmy kurierskiej o odszkodowanie i ułatwi dochodzenie roszczeń wobec przewoźnika. Brak zgłoszenia zastrzeżeń przez Państwa przy przyjęciu paczki praktycznie zamyka nam drogę reklamacyjną w stosunku do przewoźnika.

Spełnienie lub nie powyższej prośby w żaden sposób nie wpływa na realizację Państwa uprawnień z tytułu reklamacji towaru na podstawie niezgodności towaru z umową, czy też możliwości odstąpienia od umowy, tj. w szczególności postanowień REGULAMINU naszego sklepu w zakresie POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO (pkt. 7) oraz PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (pkt. 8)

Będziemy wdzięczni za pomoc.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl